fredag 18 februari 2011

Årets sommarhit, utsedd redan nu! (Lidgrens Rosé)

Jag befarade, som ni redan vet, att mitt roséexperiment skulle ha förstörts då jag av ren lättja låtit satsen stå något för länge i klarningsfasen. Men mina farhågor besannades icke! Vinet hade nästintill mognat på kuppen och när jag sötade upp slutprodukten till -1 OE (från -6) var den 13-procentiga galenskapen fläckvis njutningsbar.

Så där, då fattas bara en recension och lite publikfrieri i form av bilder.

Distrikt: Nydalahöjd
Druvsort: Vinbär, äpple
Färg: Rosa
Smak: Ja
Lukt: Kanske
Karaktär: Flytande
Passar till: Nudlar, chips
Pris: 10,50kr/flaska
Betyg: Vinet får ett sammanfattande betyg på 3 av 5 möjliga kaskadspyor

2 kommentarer:

ilaniwadley sa...

The titanium necklace mens: Your guide to the
For starters, you titanium quartz can titanium earrings use your headband titanium mug to hold titanium easy flux 125 amp welder your body while wearing the mask 2017 ford fusion energi titanium and face coverings. But how can you keep yourself on a

Unknown sa...

cq881 asics romania,asics mujer,mizuno futócipő,gymshark madrid,asics sneaker,keds mujer,keen sko,caterpillarscarpe,gymsharktayt eh210